Beagley Copperman B.V.
Winnaar MKB
Beagley Copperman, opgericht op 15 februari 2008 door Marianne en haar partner vanuit een zolderkamertje, viert zijn 15-jarig bestaan. Het bedrijf is uitgegroeid tot een prominente speler in de Europese markt voor authentieke Aziatische levensmiddelen, met distributie in 38 landen, 76 medewerkers, 8 opslaglocaties en 2 kantoren. Met de filosofie dat men het grootste deel van de dag werkt, is het van belang om van het werk te genieten, wat heeft geleid tot een unieke bedrijfscultuur gericht op passie, innovatie, ondernemerschap, respect, en authenticiteit. Dit wordt versterkt door hun zorgvuldige selectieproces voor nieuwe medewerkers, om te verzekeren dat zij binnen het team passen en hun ambities kunnen waarmaken. Het bedrijf streeft ernaar om de nummer één leverancier van authentieke Aziatische producten in Europa te worden, gedreven door een passie voor de Aziatische keuken en een streven naar innovatie. Hun missie is om samen met hun klanten - Aziatische supermarkten, groothandels, en toko's - authentieke smaakbelevingen toegankelijk te maken in Europa, terwijl ze voldoen aan Europese wet- en regelgeving. Beagley Copperman's ambitie en succes worden onderstreept door hun jaarlijkse groei en de breedte van hun klantenkring.

Beagley Copperman B.V.
Winnaar MKB

Beagley Copperman, opgericht op 15 februari 2008 door Marianne en haar partner vanuit een zolderkamertje, viert zijn 15-jarig bestaan. Het bedrijf is uitgegroeid tot een prominente speler in de Europese markt voor authentieke Aziatische levensmiddelen, met distributie in 38 landen, 76 medewerkers, 8 opslaglocaties en 2 kantoren. Met de filosofie dat men het grootste deel van de dag werkt, is het van belang om van het werk te genieten, wat heeft geleid tot een unieke bedrijfscultuur gericht op passie, innovatie, ondernemerschap, respect, en authenticiteit. Dit wordt versterkt door hun zorgvuldige selectieproces voor nieuwe medewerkers, om te verzekeren dat zij binnen het team passen en hun ambities kunnen waarmaken. Het bedrijf streeft ernaar om de nummer één leverancier van authentieke Aziatische producten in Europa te worden, gedreven door een passie voor de Aziatische keuken en een streven naar innovatie. Hun missie is om samen met hun klanten - Aziatische supermarkten, groothandels, en toko's - authentieke smaakbelevingen toegankelijk te maken in Europa, terwijl ze voldoen aan Europese wet- en regelgeving. Beagley Copperman's ambitie en succes worden onderstreept door hun jaarlijkse groei en de breedte van hun klantenkring.